Jaaroverzicht 2017

Het is echt een cliché uitspraak, maar wow! Wat is dit jaar ook weer voorbij gevlogen! Een korte terugblik: we begonnen het jaar met een heerlijke reis door Colombia (gemist? Check hier de blog!) Ik ben in Londen geweest voor een hele toffe conferentie voor fotografen. Mijn eerste buitenlandse zakentrip 😉 En natuurlijk heb ik een leuke loveshoot gedaan in Londen! In 2017 heb ik 159 opdrachten gedaan waarvan 20 bruiloften! Whoehoe! Verder natuurlijk veel gezinnen, baby’s, zwangerschappen en day in your life shoots! Ik vind het zo gaaf dat ik voor zoveel mensen mooie herinneringen heb mogen vastleggen. En het blijft zo bijzonder dat zoveel mensen je het vertrouwen geven om zichzelf te laten zien en prachtige momenten te laten vastleggen.

Maar natuurlijk aan het einde van het jaar hoort een leuk jaaroverzicht! Ik heb van allemaal verschillende shoots en bruiloften een mooie compilatie gemaakt. Ik heb echt nog zóveel meer foto’s die ik er wel tussen zou willen doen, maar dan wordt het allemaal wat te veel denk ik.. 😉
Ga lekker zitten, zet de muziek aan en geniet van deze plaatjes!

Dit is natuurlijk ook een perfect moment voor een vooruitblik, wat staat er te wachten in 2018? Nou, een heleboel!

– De journalistieke Full Monty Workshop is in volle gang; in februari hebben we intensieve week met de hele groep en de coachings gaan ook daarna nog door. Ik verwacht hier zoveel van te leren en ik kan niet wachten om dit toe te passen bij alle shoots!
– Niet te missen: onze reis! Ruim 2,5 maand ga ik samen met mijn vriend reizen door India, Sri Lanka en de Filipijnen. Whaa, ik kan niet wachten!
– Er staan nu alweer zoveel prachtige bruiloften gepland, ik vind het geweldig dat ik de dag van al die leuke stellen mag vastleggen!
– Behalve het zelf fotograferen van bruiloften ben ik zelf ook drie keer zelf te gast bij een bruiloft én ook een keer als getuige! Whaa :-)!
– Niet alleen bruiloften maar ook al gezins,- zwangerschaps,- en newborn shoots staan alweer gepland.
– Nieuwtje: vanaf 2018 is het ook mogelijk om mentorsessies te boeken! Hierover binnenkort meer info.

Ik wil iedereen onwijs bedanken voor het mogelijk maken dat ik mijn droomberoep kan uitoefenen :-)!
En ik wens jullie allemaal een ontzettend mooi, gelukkig en gezond 2018 toe!